צימרים באל-רום

צימרים באל רום

Gate Away B&B Unit – המקום באל רום צימר באל-רום, רמת הגולן

מקום האירוח B&B המקום באל רום (Gate Away B&B Units) נמצא באל רום שבצפון הארץ, במרחק 19 ק"מ ממפל הבניאס, ויש בו אינטרנט אלחוטי חינם, מתקנים למנגל, גינה וחניה פרטית ללא תשלום. יחידות האירוח כוללות רצפת פרקט, מטבח מאובזר במלואו עם מקרר, פינת אוכל, טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין, וחדר רחצה פרטי עם מקלחת ומוצרי טיפוח ללא תשלום. בכל היחידות יש מרפסת עם נוף לגינה.

דירת היילנד פורסט וילאס צימר באל-רום, רמת הגולן

דירת היילנד פורסט וילאס (Highland Forest Villas) נמצאת באל-רום, במרחק של 20 ק"מ ממפל הבניאס ו-18 ק"מ ממבצר נמרוד ומשמורת הטבע נחל חרמון (הבניאס). יש במקום פטיו ואינטרנט אלחוטי בחינם. הדירה ממוזגת ויש בה חדר שינה אחד, סלון, מטבחון מאובזר במלואו עם מקרר ומכונת קפה, וחדר רחצה אחד עם מקלחת ומוצרי טיפוח בחינם. יש בדירה מגבות ומצעים.

צימר עץ אל-רום צימר באל-רום, רמת הגולן

בית הנופש 'צימר עץ אל-רום' (Wooden Zimmer El-Rom) נמצא במרחק של כ-17 ק"מ ממבצר נמרוד, ויש בו טרסה, מרפסת ונוף לגינה. מקום האירוח נמצא במרחק של 19 ק"מ ממפל הבניאס, ויש בו גם גינה וחניה פרטית בחינם.

צימר אל רום צימר באל-רום, רמת הגולן

צימר אל רום ( Earth Zimmer El Rom) הוא בית נופש עצמאי הממוקם בקיבוץ אלרום (Kibbuts Elrom), במרחק 49 ק"מ מטבריה (Tiberias). במקום האירוח יש טרסה. חניה פרטית זמינה ללא תשלום.
10

נוף גולן צימר באל-רום, רמת הגולן

דירת נוף גולן' נמצאת באל רום במרחק של 18 ק"מ ממבצר נמרוד, 19 ק"מ משמורת הטבע – בניאס נחל חרמון ו-20 ק"מ ממפל הבניאס, וכוללת גינה, מתקנים למנגל, מיזוג אוויר, חניה פרטית ואינטרנט אלחוטי בחינם.

יש לך המלצה חמה על צימר באל-רום שלא מופיע כאן?
אפשר לשלוח אלינו המלצות ישירות למייל ונשמח להוסיף אותו לרשימה.

צימרים באל רום

צימרים באל-רום בקרוב