צימרים בשבי ציון • אטרקציות, השוואת מחירים והמלצות לחופשה מושלמת בשבי ציון

צימרים מומלצים בשבי ציון

Dolphin Village – Sea Resort צימר בשבי ציון, מועצה אזורית מטה אשר

הצימר דולפין וילג' – סי ריזורט (Dolphin Village – Sea Resort) ממוקם במושב שבי ציון, במרחק הליכה קצר מחוף חולי יפה. יש במקום האירוח אינטרנט אלחוטי בחינם, חניה ללא תשלום וגישה חופשית לחוף. כל החדרים מעוצבים בהשראת החופים החוליים של ישראל והים התיכון, ובכולם יש מיזוג אוויר, מטבחון, טלוויזיה חכמה עם ערוצי לוויין וחדר רחצה פרטי. כל חדר כולל גינה פרטית קטנה עם פינת ישיבה מוצלת, ומתקן מנגל אקסקלוסיבי מאבן. כל החדרים הממוזגים כוללים מטבחון, טלוויזיה עם ערוצי לוויין, חדר רחצה פרטי וגינה פרטית קטנה. מדי יום מגישים במקום בופה ארוחת בוקר קונטיננטלית. תוכלו למצוא במקום גם 2 ג'קוזי גדולים, סאונה ועיסויים על ידי צוות מוסמך.

Beach Front Villa צימר בשבי ציון, מועצה אזורית מטה אשר

וילה מול הים (Beach Front Villa) נמצאת מול החוף בשבי ציון במרחק של 1.2 ק"מ מחוף גלי גליל ושלושה ק"מ מחוף אכזיב. במקום האירוח יש אינטרנט אלחוטי חינם, מיזוג אוויר, מסעדה, גינה, גישה למרפסת וחניה פרטית בחינם. בווילה יש 5 חדרי שינה, 4 חדרי רחצה, מצעים, מגבות, טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין, פינת אוכל, מטבח מאובזר במלואו ופטיו עם נוף לגינה.

יש לך המלצה חמה על צימר בשבי ציון שלא מופיע כאן?
אפשר לשלוח אלינו המלצות ישירות למייל ונשמח להוסיף אותו לרשימה.

צימרים בשבי ציון

הכפר השיתופי שבי ציון ממוקם בגליל המערבי בסמוך לעיר נהריה, מושב בוסתן הגליל ושמורת הטבע של שבי ציון.

היישוב שבי ציון מאפשר ליהנות מאחת מרצועות החוף היפות ביותר בישראל עם אינספור נקודות לטבילה או רביצה על החוף. בנוסף, בתחומי היישוב ניתן למצוא לא מעט אטרקציות היסטוריות החל מרצפת הפסיפס של כנסייה ביזנטית עתיקה ועד בית הקברות המקומי, אטרקציות קולינריות ופעילויות אשר מתאימות לכל גיל.

מדריך צימרים מכיל צימרים בשבי ציון אשר זכו לביקורות, המלצות וחוות דעת חיוביות ברשתות החברתיות, בוקינג ומקורות אחרים שנבדקו על ידינו. צימר בשבי ציון יכול להתאים לזוגות אשר מחפשים חופשה קצרה, מפנקת ורומנטית או למשפחות אשר מחפשות נקודה נוחה לטיולים, אטרקציות וסיורים בסביבה.