צימרים בעין זיוון • אטרקציות, השוואת מחירים והמלצות לחופשה מושלמת בעין זיוון

צימרים מומלצים בעין זיוון

זיני האוס (Zini House) צימר בעין זיוון, רמת הגולן

מקום האירוח זיני האוס (Zini House) נמצא במרחק של 31 ק"מ ממפל הבניאס ויש בו גינה, טרסה ויחידות אירוח עם מרפסת ואינטרנט אלחוטי חינם. יחידות האירוח ממוזגות וכוללות טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין, חדר רחצה פרטי עם מוצרי טיפוח חינם ומטבח מאובזר במלואו עם פינת אוכל, מקרר, מיקרוגל, כיריים, מכונת קפה וקומקום.
10

אננדה – אירוח ברמת הגולן הקסומה צימר בעין זיוון, רמת הגולן

בית הנופש 'אננדה – אירוח ברמת הגולן הקסומה' (Ananda hosting in the magical Golan Heights) נמצא בעין זיוון במרחק של 31 ק"מ ממפל הבניאס, 40 ק"מ ממוזיאון התנ"ך הישראלי ומהר כנען, ו-41 ק"מ ממושבת האומנים. במקום האירוח יש גינה, מיזוג אוויר, חניה פרטית ואינטרנט אלחוטי בחינם. בבית הנופש יש חדר שינה, חדר רחצה, מצעים, מגבות, טלוויזיה עם מסך שטוח, מטבח מאובזר במלואו ומרפסת עם נוף לגינה.

יש לך המלצה חמה על צימר בעין זיוון שלא מופיע כאן?
אפשר לשלוח אלינו המלצות ישירות למייל ונשמח להוסיף אותו לרשימה.

צימרים בעין זיוון

קיבוץ עין זיוון ממוקם בצפון רמת הגולן ונמצא בסמוך להר אביטל, הר החרמון והנחלים המרכזיים בצפון רמת הגולן.

קיבוץ עין זיוון מתבסס על חקלאות (מטעי תפוחים, דובדבנים, נקטרינות ואפרסקים), תעשייה ותיירות מקומית. בתחומי הקיבוץ ניתן למצוא אינספור אטרקציות לילדים כמו קטיף עצמי של דובדבנים, תאנים וענבים, רכיבה על סוסים ופעילויות יצירה שונות. כמו כן, ניתן למצוא בסמוך לקיבוץ יקבים, מסעדות שף ואינספור מסלולים באתר החרמון, שמורת גמלא, יער אודם, נחל יהודייה או נחל זוויתן.   

מדריך צימרים בישראל כולל צימרים בעין זיוון אשר זכו לביקורות, המלצות וחוות דעת חיוביות ממטיילים ברשתות החברתיות, בוקינג ומקורות אחרים שבדקנו עבורך. צימר בעין זיוון יכול להתאים לזוגות או למשפחות אשר מחפשות חופשה אחרת, שונה וייחודית בתחומי צפון רמת הגולן.