צימרים במרום גולן • אטרקציות, השוואת מחירים והמלצות לחופשה מושלמת במרום גולן

צימרים מומלצים במרום גולן

מלון מרום גולן צימר במרום גולן, רמת הגולן

מלון ’מרום גולן’ (Merom Golan Resort) מציע אירוח באזור הררי שקט בצפון רמת הגולן. המתחם כולל גנים גדולים, בריכה מקורה עונתית, חווה ואורוות, מגרשי ספורט וסופרמרקט. תוכלו לבחור בין חדרי אירוח, סוויטות או בקתות עץ. כל יחידות האירוח ממוזגות וכוללות טלוויזיה עם ערוצי לוויין.
10

מקום בצפון הגולן צימר במרום גולן, רמת הגולן הגולן

צימר מקום בצפון הגולן נמצא במרחק של כ-44 ק"מ ממוזיאון התנ"ך הישראלי. יש במקום נוף הררי, גינה ומרפסת. מקום האירוח נמצא במרחק של 27 ק"מ ממפל הבניאס, ותיהנו בו ממיזוג אוויר, אינטרנט אלחוטי בחינם ואפשרות לחניה פרטית במקום.
10

על גג העולם -צפון הגולן צימר במרום גולן, רמת הגולן

מקום האירוח B&B 'על גג העולם -צפון הגולן' נמצא מול נוף להרים במרום גולן, במרחק של 45 ק"מ ממוזיאון התנ"ך הישראלי ו-46 ק"מ מהר כנען. יש במקום האירוח מיזוג אוויר, חניה פרטית ואינטרנט אלחוטי בחינם, והוא נמצא במרחק של 25 ק"מ ממפל הבניאס. יחידת האירוח כוללת טלוויזיה עם מסך שטוח. במטבחון יש מקרר, מיקרוגל, מכונת קפה וקומקום.

יש לך המלצה חמה על צימר במרום גולן שלא מופיע כאן?
אפשר לשלוח אלינו המלצות ישירות למייל ונשמח להוסיף אותו לרשימה.

צימרים במרום גולן

קיבוץ מרום גולן נמצא בצפון רמת הגולן בסמוך לשמורת בריכת בראון ושמורת הר אביטל.

קיבוץ מרום גולן הוא היישוב הישראלי הראשון ברמת הגולן ובמהלך השנים הכנסתו התבססה על חקלאות, תעשייה ותיירות פנים וחוץ באזור רמת הגולן.  הקיבוץ מבוקש ביותר בקרב זוגות ומשפחות אשר מחפשות אירוח כפרי או צימרים יוקרתיים במיוחד.

מדריך הצימרים שלנו מספר מצומצם של צימרים במרום גולן אשר זכו לביקורות, המלצות וחוות דעת חיוביות מאינספור זוגות ומשפחות ברשתות החברתיות, בוקינג ואתרים אחרים. צימר בקיבוץ מרום גולן יאפשר לך ליהנות מצפון הארץ, להתחבר לטבע ולשלווה במהלך כל ימות השנה.