צימרים במעלות תרשיחא

צימרים במעלות תרשיחא

אחוזת אסיינדה ביער צימר במעלות תרשיחא, הגליל העליון

אתר הנופש אחוזת אסיינדה ביער (Hacienda Forest View Hotel) ממוקם במרכזו של יער באזור הגליל המערבי היפהפה, ומציע רשימה מרשימה של שירותים ומתקנים לרבות בריכת שחייה חיצונית.
10

וילה רוזה גלילאה צימר במעלות תרשיחא, הגליל העליון

דירות 'וילה רוזה גלילאה' (Villa Rosa Galilea) נמצאות במעלות תרשיחא, במרחק של 30 ק"מ מהגנים הבהאיים בעכו. יש במקום מיזוג אוויר ואינטרנט אלחוטי בחינם.
10

Angelika -אנג'ליקה השכרת דירת בוטיק בסגנון אחר צימר במעלות תרשיחא, הגליל העליון

דירת Angelika – אנג'ליקה השכרת דירת בוטיק בסגנון אחר, שנשקף ממנה נוף של העיר, ממוקמת במעלות תרשיחא וכוללת גינה, טרקלין משותף, טרסה ואינטרנט אלחוטי בחינם.
10

אחת ויחידה – One & Only צימר במעלות תרשיחא, הגליל העליון

דירת 'אחת ויחידה' (One & Only) נמצאת במרחק של כ-30 ק"מ מהגנים הבהאים בעכו ויש בה נוף לאגם ולהרים, מרפסת, קומקום, גינה, טרסה ואינטרנט אלחוטי חינם בכל האזורים.
10

היחידה – Hayehida צימר במעלות תרשיחא, הגליל העליון

דירת 'היחידה' (Hayehida) נמצאת במעלות תרשיחא, במרחק של 30 ק"מ מהגנים הבהאיים בעכו ו-20 ק"מ מתחנת הרכבת נהריה ומנהר הגעתון.
10

סאמה תרשיחא (SAMA Tarshiha) צימר במעלות תרשיחא, הגליל העליון

דירת סאמה תרשיחא (SAMA Tarshiha) נמצאת במרחק של כ-29 ק"מ מהגנים הבהאיים בעכו. מקום האירוח משקיף לעיר וכולל מרפסת, קומקום, גינה, מתקני מנגל , חניה פרטית בחינם ואינטרנט אלחוטי בחינם.
10

מול האגם צימר במעלות תרשיחא, הגליל העליון

דירת 'מול האגם' נמצאת במעלות תרשיחא במרחק של 30 ק"מ מהגנים הבהאיים בעכו ו-21 ק"מ מתחנת הרכבת של נהריה ומנחל הגעתון. במקום יש גינה, טרסה ומרפסת.
10

Emely house צימר במעלות תרשיחא, הגליל העליון

Content
10

בית מול ירח צימר במעלות תרשיחא, הגליל העליון

הווילה 'בית מול ירח' ממוקמת במעלות תרשיחא, במרחק של 20 ק"מ מתחנת הרכבת של נהריה ובמרחק של 20 ק"מ מנהר הגעתון, וכוללת טרסה ומיזוג אוויר.
10

יחידת נוף הרים Nof Harim צימר במעלות תרשיחא, הגליל העליון

דירת 'יחידת נוף הרים' (Nof Harim) נמצאת במעלות תרשיחא במרחק של 21 ק"מ מנחל געתון ו-28 ק"מ ממערות ראש הנקרה, וכוללת נוף להרים.
10

THE ONE יחידת דיור מושלמת במעלות צימר במעלות תרשיחא, הגליל העליון

דירת 'יחידת דיור מושלמת במעלות' (THE ONE) נמצאת במעלות תרשיחא שבמחוז הצפון, במרחק של 35 ק"מ מחיפה, וכוללת טרסה ומיזוג אוויר. בדירה יש חדר שינה, טלוויזיה עם מסך שטוח ומטבחון.
10

נופש בגליל צימר במעלות תרשיחא, הגליל העליון

דירת 'נופש בגליל' נמצאת במרחק של כ-19 ק"מ מתחנת הרכבת נהריה ו-28 ק"מ מהגנים הבהאים בעכו, וכוללת גינה, נוף לגינה, טרסה, מרפסת וחניה פרטית בחינם.
10

בוסתן הזיתים צימר במעלות תרשיחא, הגליל העליון

10

אחוזת נופש ביער צימר במעלות תרשיחא, הגליל העליון

יש לך המלצה חמה על צימר במעלות תרשיחא שלא מופיע כאן?
אפשר לשלוח אלינו המלצות ישירות למייל ונשמח להוסיף אותו לרשימה.

צימרים במעלות תרשיחא

צימרים במעלות תרשיחא