צימרים במעלה גמלא • אטרקציות, השוואת מחירים והמלצות לחופשה מושלמת במעלה גמלא​

צימרים מומלצים במעלה גמלא

הצימר הירוק והאדום צימר במעלה גמלא, רמת הגולן

מקום האירוח 'הצימר הירוק והאדום' (The green and red cabins) נמצא במרחק של 23 ק"מ מהר נחום, ויש בו גינה, מסעדה ויחידות אירוח ממוזגות עם מרפסת ואינטרנט אלחוטי בחינם. הבקתה משקיפה להר, וכוללת טרסה, טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין, מטבח מאובזר במלואו עם מקרר ומיקרוגל, פינת ישיבה וחדר רחצה פרטי עם מקלחת ומוצרי טיפוח בחינם. יש גם כיריים, מכונת קפה וקומקום.
10

לינה למטייל צימר במעלה גמלא, רמת הגולן

אכסניית 'לינה למטייל' נמצאת מול החוף במעלה גמלא, וכוללת בר, גינה, מנגל, טרסה, דלפק קבלה שפועל 24 שעות ביממה, מטבח משותף ושמירת חפצים. בחדרים יש פינת ישיבה ומצעים.
10

Adika צימר במעלה גמלא, רמת הגולן

Content

יש לך המלצה חמה על צימר במעלה גמלא שלא מופיע כאן?
אפשר לשלוח אלינו המלצות ישירות למייל ונשמח להוסיף אותו לרשימה.

צימרים במעלה גמלא

מושב מעלה גמלא ממוקם במערב רמת הגולן בסמוך לשמורת יער יהודיה, בקעת בית צידה וקניון נחל דליות.

המושב מעלה גמלא מתבסס בעיקר על ניהול משק חי, חקלאות ותיירות. המושב נמצא על יד בקעת בית צידה, שמורת טבע אשר משתרעת על שטח של יותר מ – 7,000 דונמים ולתוכה מתנקזים חמשת הנחלים אשר מובילים אל הכנרת. המושב מהווה נקודה מבוקשת בקרב מטיילים, משום שהוא מאפשר גישה מהירה לכל האטרקציות, היעדים והאתרים הפופולריים באזור רמת הגולן והכנרת.

מדריך צימרים מציג צימרים במעלה גמלא אשר זכו להמלצות וביקורות חיוביות בקרב מטיילים שהיו במקום ברשתות החברתיות, בוקינג ומקורות אחרים שבדקנו עבורך. צימר במעלה גמלא יכול להתאים לזוגות או למשפחות אשר מחפשות סביבה שלווה, חיבור לטבע וקרבה לאטרקציות המרכזיות של אזור רמת הגולן והכנרת.