צימרים ביסוד המעלה

צימרים ביסוד המעלה

הדר בכפר צימר ביסוד המעלה, הגליל העליון

מקום האירוח הדר בכפר (Hadar Bakfar) נמצא במרחק של 21 ק"מ ממוזיאון התנ"ך הישראלי ויש בו בריכת שחייה חיצונית, גינה ויחידות אירוח ממוזגות עם מרפסת ואינטרנט אלחוטי חינם. יש במקום ג'קוזי ואמבט ספא.

צימר אחוזת דודין צימר ביסוד המעלה, הגליל העליון

צימר אחוזת דודין (Dudin Mansion) נמצא במרחק של 22 ק"מ ממוזיאון התנ"ך הישראלי. יש במקום בריכת שחייה חיצונית שפועלת בעונה, גינה, מיזוג אוויר, מרפסת ואינטרנט אלחוטי בחינם. יש במקום האירוח ג'קוזי ואמבט ספא.

וילה בת גליל צימר ביסוד המעלה, הגליל העליון

בית הנופש והצימר 'וילה בת גליל' (Villa & Lodge Bat Galil) שנשקף ממנו נוף לבריכה, ממוקם ביסוד המעלה וכולל בריכת שחייה חיצונית, גינה, טרקלין משותף ואינטרנט אלחוטי בחינם. יש במקום חניה פרטית ללא תשלום, ובית הנופש נמצא באזור שבו תוכלו ליהנות מפעילויות שונות, כמו טיולי הליכה, דיג וביליארד.

צימר אהבה ולימונים צימר ביסוד המעלה, הגליל העליון

צימר אהבה ולימונים (Love & Lemons) ממוקם ביסוד המעלה, במרחק של 26 ק“מ מקיבוץ הגושרים. כל יחידות האירוח ממוזגות וכוללות פינת ישיבה, טלוויזיה בלוויין בעלת מסך שטוח וחדר רחצה פרטי עם מוצרי טיפוח חינם.

סוויטת בוטיק – בין שקד לתמר צימר ביסוד המעלה, הגליל העליון

צימר 'סוויטת בוטיק – בין שקד לתמר' (Bein Shaked Le'tamar- Suite Boutiqe) נמצא ביסוד המעלה וכולל בריכת שחייה חיצונית, טרסה, בר, אינטרנט אלחוטי חינם, נוף להרים וחניה פרטית בחינם. מקום האירוח נמצא באזור בו תוכלו ליהנות מפעילויות כמו טיולי הליכה ורכיבה על אופניים.

יש לך המלצה חמה על צימר ביסוד המעלה שלא מופיע כאן?
אפשר לשלוח אלינו המלצות ישירות למייל ונשמח להוסיף אותו לרשימה.

צימרים ביסוד המעלה

צימרים ביסוד המעלה בקרוב