צימרים בגבעת יואב

צימרים בגבעת יואב

Sponder Loft צימר בגבעת יואב, הגליל המערבי

מקום האירוח B&B 'שפונדר לופט' (Sponder Loft) נמצא במיקום נוח בגבעת יואב, במרחק של 34 ק"מ מהר נחום, 38 ק"מ מהמרינה ו-39 ק"מ מהכנסייה הסקוטית.

הכפר בקצה ההר, בשביל הגולן צימר בגבעת יואב, הגליל המערבי

מקום האירוח 'הכפר בקצה ההר, בשביל הגולן' (Village on the Cliff) נמצא במושב גבעת יואב ויש בו נוף לעיר, גינה, טרקלין משותף, טרסה ומנגל. ביחידות אירוח מסוימות יש גם מטבח עם מקרר, תנור ומיקרוגל.
10

B resort דירת נופש בדרום רמת הגולן צימר בגבעת יואב, הגליל המערביי

'דירת נופש בדרום רמת הגולן' (B resort) נמצאת בגבעת יואב, במרחק של 35 ק"מ מהר נחום ו-40 ק"מ מהמרינה, ויש בה מיזוג אוויר, פטיו ואינטרנט אלחוטי בחינם.
10

נוף יואב – צימר ברמה צימר בגבעת יואב, הגליל המערבי

בית הנופש 'סוויטת הראל' נמצא בגבעת יואב, במרחק של 40 ק"מ מהמרינה, מהכנסייה הסקוטית ומקבר הרמב"ם.
10

בבית של אלן צימר בגבעת יואב, הגליל המערבי

בית הנופש 'בבית של אלן' (at allen's house) נמצא בגבעת יואב, ויש בו מיזוג אוויר ומרפסת. מקום האירוח נמצא במרחק של 35 ק"מ מהר נחום, ויש בו גם גינה וחניה פרטית בחינם.
10

אידלייה ברמת הגולן צימר בגבעת יואב, הגליל המערבי

דירת 'אידלייה ברמת הגולן' (Idelia at Golan Heights) נמצאת בגבעת יואב בצפון ישראל, במרחק של 39 ק"מ מקיבוץ ניר דוד, וכוללת גינה, מיזוג אוויר, אינטרנט אלחוטי בחינם וחניה פרטית.
10

צימר בגבעה צימר בגבעת יואב, הגליל המערבי

מקום האירוח בקתה על הגבעה (Cabin on the hill) ממוקם בגבעת יואב, ומציע מיזוג אוויר וגישה לגן עם טרסה. אמבט ספא זמין באתר.
10

וילה הודולה צימר בגבעת יואב, הגליל המערבי

וילות הודולה (Villa Hudula) ממוקמות במרחק של 40 ק"מ מקבר הרמב"ם, וכוללות בריכת שחייה חיצונית, גינה, מיזוג אוויר, מרפסת ואינטרנט אלחוטי בחינם.
10

עין תאנה קמפ לודג צימר בגבעת יואב, הגליל המערבי

מקום האירוח 'עין תאנה קמפ לודג' נמצא בגבעת יואב במרחק של 34 ק"מ מהר נחום, 38 ק"מ מהמרינה ו-39 ק"מ מהכנסייה הסקוטית, וכולל טרסה, גינה ומיזוג אוויר. באוהל היוקרתי יש גם מגבות ומצעים.
10

kipat ha-shamaim צימר בגבעת יואב, הגליל המערבי

צימר כיפת השמים (kipat ha-shamaim) נמצא בגבעת יואב, במרחק של 34 ק"מ מהר האושר ו-40 ק"מ מהמרינה. יש במקום מיזוג אוויר וגישה לגינה. יש במקום האירוח אמבט ספא.
10

Aviv Beautiful Villa, 5 BR, Golan Heights צימר בגבעת יואב, הגליל המערבי

וילה אביב ביוטיפול (Aviv Beautiful Villa, 5 BR, Golan Heights) נמצאת במיקום מעולה בגבעת יואב, במרחק של 40 ק"מ מהמרינה ומהכנסייה הסקוטית. יש במקום טרסת שמש ומטבח משותף.
10

סיני בגולן צימר בגבעת יואב, הגליל המערבי

מקום האירוח סיני בגולן (Sinai Bagolan) ממוקם בגבעת יואב. יחידת האירוח מספקת מיזוג אוויר ופטיו. חדר הרחצה המשותף כולל גם מקלחת. תוכלו ליהנות מנוף להר ולגינה מהחדר.
10

כינרת – ג'ינגס חאן בגולן צימר בגבעת יואב, הגליל המערבי

ג'ינגס חאן בגולן (Genghis Khan in The Golan) הוא מקום אירוח בניהול משפחתי הממוקם לאורך שביל הגולן. הוא מציע אוהלים מונגוליים בעבודת יד הכוללים מיזוג אוויר וגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי.

יש לך המלצה חמה על צימר בגבעת יואב שלא מופיע כאן?
אפשר לשלוח אלינו המלצות ישירות למייל ונשמח להוסיף אותו לרשימה.

צימרים בגבעת יואב

צימרים בגבעת יואב