צימרים בבית שאן

צימרים בבית שאן

אכסניית אנ''א בית שאן צימר בבית שאן

אכסניית HI – בית שאן (HI – Beit She'an Hostel) מציעה בריכת שחייה חיצונית עונתית, מערכת קולנוע ביתי ומגרש כדורסל. חדרי האירוח והמעונות כוללים גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי.

<strong>מאסטר הוסטינג גל</strong> צימר בבית שאן

בית הנופש מאסטר הוסטינג גל (Master hosting Gal) ממוקם בבית שאן, במרחק של 11 ק"מ בלבד ממרכז הצפרות הבינלאומי של עמק הירדן, וכולל גישה לטרקלין משותף, גינה ושירות חדרים.

בית דירות – בית אורן צימר בבית שאן

מלון הדירות 'בית דירות – בית אורן' נמצא בבית שאן, במרחק של 44 ק"מ ממצודת עג'לון (Ajloun Castle) ו-6.6 ק"מ מהפארק הלאומי גן השלושה, ויש בו נוף לעיר ואינטרנט אלחוטי בחינם.

צימרים – מבט לגלעד צימר בבית שאן

מקום האירוח צימרים – מבט לגלעד (Gilad's View) נמצא במרחק של 11 ק"מ ממרכז הצפרות הבינלאומי בעמק הירדן, ומציע טרקלין משותף, גינה ויחידות אירוח ממוזגות עם פטיו ואינטרנט אלחוטי בחינם.
10

סויטה-סטודיו-צימר צימר בבית שאן

מקום האירוח B&B סויטה-סטודיו-צימר (Suite- Studio- Zimmer) נמצא בבית שאן שבצפון הארץ, במרחק של 45 ק"מ מטירת עג'לון (Ajloun Castle) בירדן, ויש בו אינטרנט אלחוטי חינם, מנגל, גינה וחניה פרטית חינם.
10

בית אירוח דידי צימר בבית שאן

בית הנופש דידי (Didi Guest House) ממוקם בבית שאן, במרחק של 6 ק"מ ממרכז צפרות בינלאומי בעמק הירדן, ומציע נופים של הגן וגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי. 
10

Mool Gilboa – מול גלבוע צימר בבית שאן

וילה מול גלבוע (Mool Gilboa) נמצאת בבית שאן, במרחק של 12 ק"מ ממרכז הצפרות הבינלאומי של עמק הירדן, ויש בה אינטרנט אלחוטי בחינם, מיזוג אוויר, מנגל ונוף להרים. הבית נקי ורחב. מאוד נוח. המרחק הליכה או נסיעה קצרה מעמק מעיינות והסחנה
הצג פחות
10

Maister Apt צימר בבית שאן

דירת מייסטר (Maister Apt) נמצאת בבית שאן, במרחק של 8 ק״מ ממרכז הצפרות הבינלאומי של עמק הירדן. יש במקום מיזוג אוויר, מרפסת ואינטרנט אלחוטי בחינם.
10

נוף לגלבוע צימר בבית שאן

10

וילה בעמק המעיינות Best Values

דירות וילה בעמק המעיינות נמצאות במרחק 7.5 ק"מ מהפארק הלאומי גן השלושה ו-45 ק"מ ממצודת עג'לון, ויש במקום יחידות אירוח ממוזגות עם נוף להר, גינה, מרפסת, חניה פרטית באתר ואינטרנט אלחוטי חינם.
10

על הנחל Best Values

בית ההארחה 'על הנחל' נמצא בבית שאן וכולל בריכת שחייה חיצונית עונתית, טרקלין משותף, גינה ומתקנים למנגל. יש במקום האירוח חדרי משפחה וגם מתקני שעשועים לילדים וילדות. תוכלו למצוא באתר מטבח משותף, שירות חדרים ושירות שמירת חפצים. כל חדר בבית ההארחה מצויד בארון בגדים. החדרים ממוזגים וכוללים טלוויזיה עם מסך שטוח וחדר רחצה פרטי עם מקלחת וחלוקי רחצה, ובחדרים מסוימים תוכלו ליהנות מטרסה. מקום האירוח מספק מצעים ומגבות בחדרים.
10

אשתורי – ASHTORI Best Values

בית ההארחה אשתורי (ASHTORI) נמצא בבית שאן במרחק של 43 ק"מ ממצודת עג'לון (Ajloun Castle) בירדן, ויש בו בריכת שחייה חיצונית, חניה פרטית בחינם, בר, גינה, שירות חדרים וטרסת שמש. מקום האירוח הוא ללא עישון, והוא נמצא במרחק של 49 ק"מ מאוניברסיטת אל ירמוק. בכל החדרים הממוזגים יש פטיו, מקרר, שולחן עבודה, טלוויזיה עם מסך שטוח, חדר רחצה פרטי, מצעים, מגבות ומרפסת עם נוף לעיר. חלקם משקיפים לבריכה.

יש לך המלצה חמה על צימר בבית שאן שלא מופיע כאן?
אפשר לשלוח אלינו המלצות ישירות למייל ונשמח להוסיף אותו לרשימה.

צימרים בבית שאן

צימרים בבית שאן