צימרים בבית הלל

צימרים בבית הלל

חופשה בירוק צימר בבית הלל, הגליל העליון

הצימר 'חופשה בירוק' (GREEN VACATION) ממוקם בבית הלל שבצפון הארץ, במרחק של 12 ק"מ ממפל הבניאס, וכולל אינטרנט אלחוטי בחינם, מתקני שעשועים לילדים, גינה וחניה פרטית ללא תשלום. יש במקום גם ג'קוזי.

הולידיי וחופשה צימר בבית הלל, הגליל העליון

בית הנופש 'הולידיי וחופשה' (Hollyday & vacation) נמצא בבית הלל במרחק של 13 ק"מ ממפל הבניאס, וכולל אינטרנט אלחוטי בחינם, חניה פרטית בחינם ונוף לגינה. בית הנופש משקיף להרים וכולל טרסה, פינת ישיבה, טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין, מטבח מאובזר במלואו עם מיקרוגל ומקרר, וחדר רחצה פרטי עם מקלחת. בנוסף, תוכלו לקבל מגבות ומצעים בתשלום נוסף.

הבית של סבתא לילי ליד הנחל צימר בבית הלל, הגליל העליון

דירת 'הבית של סבתא סבתא לילי ליד הנחל' נמצאת בבית הלל, במרחק של 11 ק"מ ממפל הבניאס ו-41 ק"מ ממוזיאון התנ"ך הישראלי, ויש בה מטבח. מקום האירוח מספק חניה פרטית בחינם, ויש בו גם גישה למרפסת.
10

יערה בכפר קרוב לנחל צימר בבית הלל, הגליל העליון

צימר 'יערה בכפר קרוב לנחל' נמצא בבית הלל במרחק של 11 ק"מ ממפל הבניאס ו-41 ק"מ ממוזיאון התנ"ך הישראלי, וכולל מיזוג אוויר וגישה לגינה. מקום האירוח נמצא במרחק של 41 ק"מ מהר כנען, 42 ק"מ ממושבת האומנים ו-101 ק"מ משדה התעופה הקרוב ביותר, שדה התעופה של חיפה.
10

במשק ליד הנחל צימר בבית הלל, הגליל העליון

בית הנופש ׳במשק ליד הנחל׳ שוכן בבית הילל, במרחק של 11 ק"מ ממפל הבניאס, במרחק של 41 ק"מ ממוזיאון התנ"ך הישראלי ובמרחק של 42 ק"מ מהר כנען. השהייה בבית הנופש מקנה גישה למטבח מאובזר במלואו ולמרפסת.

יש לך המלצה חמה על צימר בבית הלל שלא מופיע כאן?
אפשר לשלוח אלינו המלצות ישירות למייל ונשמח להוסיף אותו לרשימה.

צימרים בבית הלל

צימרים בבית הלל בקרוב